Monday, August 18, 2008

弦歌寄意 6th Sept Sat

28 comments:

yvonne said...

IVY 和 家发 ni hao...

我是yvonne,我想点歌给我 yi qian de ex boyfrenz...todae is we know each other de 1 yrs...but i really still love euu n miss euu so much...althought him hv girlfriend le...juz wan tuu tell him i were still wait fer him...as long as i alive de yi tian...

谢谢IVY 和 家发

典哥时间:6.9.2008
时间:9PM
想听到的歌:爱转角 BY 罗志祥

ordinary said...

艾薇和家发,你们好!
我是ordianry,来到新加坡差不多一年了。为了学业,我要回家了。好开心!第一次点歌,不会不帮我寄语吧?看在我就算回到中国,也会支持你们的份上,有空念一下啦!谢谢咯!。。。呵呵
把一首《我们都是好孩子》送给我在新加坡的朋友们:周星、晓芳、小林、翁梅、吓妹、毓欣、李婷、飞良等美女们,祝你们以后的每一天都开心!

Ting Ting said...

IVY 和 家发 ni hao...

我是Michelle,我想点歌给我 yi qian de ex boyfrenz...todae is we know each other de 1 yrs...but i really still love euu n miss euu so much...althought him hv girlfriend le...juz wan tuu tell him i were still wait fer him...as long as i alive de yi tian...

谢谢IVY 和 家发

典哥时间:6.9.2008
时间:9.30PM
想听到的歌:
最近还好吗 BY SHE
最爱还是你 BY 唐禹哲
August 21, 2008 12:41PM





yvonne said...
IVY 和 家发 ni hao...

我是yvonne,我想点歌给我 yi qian de ex boyfrenz...todae is we know each other de 1 yrs...but i really still love euu n miss euu so much...althought him hv girlfriend le...juz wan tuu tell him i were still wait fer him...as long as i alive de yi tian...

谢谢IVY 和 家发

典哥时间:6.9.2008
时间:9PM
想听到的歌:爱转角 BY 罗志祥

August 20, 2008 1:06 AM

Ting Ting said...

我是婷婷,我想点歌给我 yi qian de ex boyfrenz...todae is we know each other de 1 yrs...but i really still love euu n miss euu so much...althought him hv girlfriend le...juz wan tuu tell him i were still wait fer him...as long as i alive de yi tian...

谢谢IVY 和 家发

典哥时间:6.9.2008
时间:9.30PM
想听到的歌:
1)最近还好吗 - SHE
2)最爱还是你 - 唐禹哲

August 21, 2008 2:30PM

Anonymous said...

主持人~Ivy,jiafa?

我是米呀~~

其实

今天是我生日哦
不过我是来点歌给别人的
呵呵

希望能在
九点半左右
听到xiao hong ren的原来你就在我身边

麻烦你了
谢谢哦

把歌点给同一天生日的清萍,凯琳,和金融;
生日快乐哦^

我要保留属于我自己的空间
至少到现在,我还有权力决定我的感情。

嘻嘻

保持心情愉快
保持心情愉快

谢谢你哦!

工作辛苦啦~

CLST said...

我是Ting ,
我想点歌给我Friends ;
Phoebe , Jiewen ,Shiangmin & all class 3e1 de people .
Wish them goodluck for upcoming end of year .
Hope we can go up to class 4e1 together ! ;]
Also , this song is dedicated to all DJs in yes933 ;D
JIAYOU !

想听到的歌: Claire Guo jing ,界線

Anonymous said...

主持人好!

我是JunYan. 好开心点歌 爱与希望 - 林俊杰 , 谢933一直陪伴着我,不管我感到沮丧或失落 , 我想点歌给我心爱的那个女生 .我的朋友,燕伶,彦君,lynn , janice 和很多很多的朋友 , 想告诉他们要用功读书,考试就快到了 , 加油加油,天天愉快!

11点前念出可以吗?谢谢主持人!!

Anonymous said...

Hello!
我是lala. 第一次点歌,也没什么特别的原因,就突然想点歌。。。
我想把歌曲点给自己,正在准备年终考试的同学们,正在工作的爸爸,和你们。:)
谢谢你们帮我念这份寄语!

时间:10++ PM
想点的歌曲:林宥嘉 的 《伯乐》

Anonymous said...

today is saturday liao..... i am sure my fren wil have good holiday!!!!!!

想听到的歌:最近还好吗?

Anonymous said...

hello,ivy n jia fa...
i'm yuwey,i would like to dedicate a song for all my frens who r all now study in upper six smk dato penggawa barat...wan to tall them gud luck for our trial exam n the real stpm examination..hoping all of us can passed with flying colours...

p/s:hope to listen this on 10.00 o'clock...
song list:
1)最熟悉的陌生人
2)唯一by li hong
3)幸福的瞬间by许绍阳

thanks dj who help me to read out this dian ge..^^

Anonymous said...

点歌: 杨宗纬 - 回忆沙漠 (演唱会version)

艾薇和家发, 你们好! 我想把这首歌点给正在收听的鸽子 - Michelle, Andrew, June, Liza, 依玲, Carina, Dorothy, meishen, 豆豆, 还有其他未跟我们相认的鸽子们。 我们要继续陪伴宗纬一起努力, 一起成长。 一起跟我们的鸽王加油吧! 艾薇, 家发, 也要献这首歌给你们! 谢谢你们的努力, 为我们带来好音乐~ 你们也加油哦!

From 花生酱

Anonymous said...

艾微和家发你好呀!
我是晴噢!每次写进来都好少听到自己的寄语的噢!希望这一天能够听到噢!(n_n)
我想点首歌让我心情快乐一些...最近的心情实在太糟糕了...=(( 又要应付考试..压力好大...只好写进来“弦歌寄意”和你说了噢!我想把歌点给我的好姐妹们慈恩,fareen,amanda,martha和我的同学,jade,melody,欣宜还有我的家人..翰,轩,翔,玲,洁婷和我的爸爸和妈妈...希望他们永远开开心心的^^
还有我的班5n2在今年的o-level会考成绩中能达到我们想考的理想成绩,一起上poly^^
还有想点给俊勇,希望他会每天开开心心的,要每天保持笑容噢^^

想听到的歌~
~舍不得(何维健)
~我的连续剧(何维健)
~不药而愈(郭静)
~三个心愿(F。I。R)
~我们之间(棒棒糖)
~爱转角(罗志祥)

谢谢艾微和家发噢!

点歌日期:06/09/2008
时间:10点过后
辛苦你了^^谢谢^^
永远支持933!!!!!!o(n_n)o

*晴*

crystalblue said...

hi ivy and jiafa..im huiqing..tis is my first time to dedicate song
firstly,i wld like to dedicate the follwing song to jiaxi...wan to tell him that he is alway the best..the most friendly and nice person..it's alreadi 2 mths plus since wei wo du zun ended..hope he is getting on well..mus study hard..and also not to forget chengxi...hope both of them stay happy always and take gd care of themselves.

nxt is to olivia, lynn, rachel, geraldine, christina, jinzhu, shiting and all the ppl frm jiaxi fan club..i cant wait for the nxt gathering to cum soon.
hope to see u all at the nxt gathering and mus study hard..ok

lastly is to temasek poly all BZE K607 classmate..hope they enjoy the holiday..oso not to forget both of u..hope u all hav a nice wkend..take care...Thk you..

Time: (if can) 930pm (if not) 10pm oso can

songs: 1) zui jing by lee shengjie
2) hulahu by R & B
3) wan ku by wilber pan wei bo
4) liang shan bo yu zhu li ya

Anonymous said...

你好,我是蚊子,想點播楊宗緯的"給未來的自己",以自己及朋友打氣,不管會遇到什麼困難都不要放棄追逐夢想的勇氣。

點播歌曲:給未來的自己-楊宗緯

Anonymous said...

嗨艾薇和家发,
我想点首歌给我明天将要出嫁的姐妹。。。Yvonne Yeo.我想祝她新婚愉快。。。要幸福喔。。。

点播歌曲/歌手:
Beautiful Love / 蔡健雅
可乐戒指/梁静茹
爱很简单/陶哲
爱爱爱/曹格

点歌时间:
10.00pm - 10.30 (希望能在这段时间内播出因为这段时间我们会在一起)

谢谢你们。

from,
Bee Eng

Anonymous said...

今天derrick在bishan junction 8 办了场签唱会。实在是太棒了!!!过了这么就不见,没想到derrick还是这么得cute!!! 和三年前一样!

啊!不!应该说是比三年前更cute!!!
上个星期再bukit panjang看到他,听到他对我说话的声音,就连我的心都快融化了。。。他的声音好温柔哦!!!

哈哈!老实说,握手的时候,我整个仁都是飘飘然的。。。下了台再回想时,也想不起那是什么感觉了。。。我想我应该是太高兴了吧?!

IVY! 看来我又要为了我新的偶像开始乱花钱了。。。每次有新的偶像都会变成这个样子。。。 更何况我想在是两个!!! 飞轮海and DERRICK!!!

jiayou:)

songs to dedicated:
无法归类- Derrick
我相信- Derrick
碰碰爱- Derrick

Anonymous said...

Hello

I wanna dedicate the song to derrick hoh wei jian and all the people who like him!!!

Awww today will be his 2 nd autograph session! Hehe. He's so cute and handsome. Hope his songs can soar high high in long hu bang!!!

=DD

xiaowei

song list:
wu fa gui lei
yao zi
ke luo di ya de tian kong

yj said...

HEY ivy~~
hopefully this gets read out on 9th sept 2008.
can't find the thread...

firstly,
i'm here to wish lijuan,
a very happy birthday :D
wishing you all the best in whatever you do and jiayous kae (:

secondly,
i'm here to deliciate song to all my friends~~
like...JX,HC,LW,pearl,alice, evon, minghui,jackson,weiling,xingyu,chengying,
ranie,eileen, 吉廷 and many many more~~

last but not least,
prelim starts again when school reopen =(
o level is coming in less than one and a half month's time =(

jiayous every one~~~
jiayous to all who are taking o level this year...

and of course, i must delicate the following song to
MR TOH & MS LO~~~~ (read out loud) :D

and and and, yahui and felicia :D

once again, happy birthday to lijuan.
smile aplenty~ :D
thanks ivy.
TC~ :D
pls read this out between 9.30 - 10.30 pm.
thanks~~

想听到 :
my star- FELICIA CHIN :D
super number one-zuo wen xuan
远远 - lin yuzhong
xiang ge bu ting - guo jing
wo zhi dao wo bian piao liang le - shi xin hui

hopefully you can play the first song though :D
thanks ivy,
i really hope that this will get read out~
thanks :D

Anonymous said...

DJ们,你们还都很好吗?

O水准就快要到了。我都开始忙不过来,快发狂了!! 哈哈。

我想点歌给我的好朋友们,JINGWEN是一个SPECIAL MENTION,应为她上个星期也为
我点了一首歌。 也要点歌亲爱DJ们 {!!!} 辛苦你们了。最重要的是点给一直默默支
持我的妈妈!! 所以,我想点我妈妈最喜欢的歌,JAYCHOU 的 "彩虹"。

谢谢DJ!! 祝你们工作愉快!!

Anonymous said...

dear dj..
我是来自jb的alicia..今天我想点歌给我的朋友jojo..我要恭喜他成为southern college,circle k的president!!!今天是他们的installation...希望一切进行的很顺利..
祝他一切顺利..all de best to her!!
Jojo..u rockz de house!! u can do it...jiayou!!! :]

时间:9点
想听到的歌是:
1.何维健的-你走天桥我走地下道
2.SHE的-一起开始的旅程

谢谢DJ..
i really hope tat u guys can read out my comment k..
thanks anyway ya..hav a nice day!!

Anonymous said...

主持人好:

第二次点歌,想点给我自己听!快快做完功课!HOLIDAYS OVER SOON!

想听:
1)张韶涵:遗失的美好
2)不要对我再说爱 [新歌 / 篮球火插曲]
3)S.H.E:最近还好吗

谢啦!

神秘嘉宾

sugirl said...

ivy。。。
我想点歌给我最爱的男朋友,要希望他天天开心。。还有工作顺利。。
还要点给我可爱的妈妈~~
希望我的妈妈要永远健康哦~~
最后要点给主持人,工作加油哦~~

点歌:1。hey girl的叫姐姐
2。jay的简单爱
3。derrick的无法归类
4。evan的我回来了

Anonymous said...

Hi 主持人...
I wish to dedicate dis song to all my friends...dey include cecilia, seng, phong, pricycia, candy and wileen...wishing cecilia happy belated 20th bdae...her bdae was ytd...thanks for reading dis out

song: 我的快乐by 锦绣二重唱
time: ard 930..

My innocence said...

Hi,
I am wanyu.
I would like to wish those that are mugging their 'o' levels to jia you.
It's just next month. =)

(any song that show encouragement can?)
Thanks.

Anonymous said...

你们好!

啊!
刚miss掉5/9的弦歌寄意!!!
没听到我的dedication!
好失望!

真希望大家能开心
尤其是我身边的好朋友们!
品冠也是!!!
他的新电影《注定爱你》要上映了!
不知几时才能在新加坡看到!


4Genesis'08 rocks!
品冠更棒!!

希望听到品冠的歌!
谢谢!

Anonymous said...

Hello Ivy...heard you fell sick...get well!!!....yesterday and the yesterday yesterday I did leave a comment but I missed my message but heard the song I wanted to dedicate... haha..so i dun noe if yun ji got read my message......Sad....So today I am trying my luck again.....I jUst voted for FAHRNEHEIT and WU JIA HUI(Singapore Hit Awards 2008) again. and again...hahas...Prelim 2 and PSLE are coming very very soon liao...very SAD le..but, nvm....after that, I can relaxed...hahaha...Wish Wu Chun always be handsome and healthy...."Wu Chun, Jia YOU Jia YOU....Always support you!"...Also hope JOSEPHINE and SHERLYN get good results for the upcoming exams!!!>.< You pple are my best frendz....To IVY,Jia Hui and all YES 933 DJs: Stay beautiful and handsome and healthly 4eva!!!>_<
SONGS: ZHI ZU and BU HUI AI...
thx.......bye!!!
go read 04/09/08 comment and look for my name...haha...there is a message for you....>.<...haha...bye!

Anonymous said...

Ivy...sorry....not 04/09/08...is 05-09-08....thx

Anonymous said...

我是bryan我想点歌给这个特别的人,她名是 yan leng(pronounced as yan ling) 我想对她说对不起, 我是永远爱你的。。。

谢谢 dj

想听到的歌:最近还好吗?